Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5559/di.27.2.03

Akademsko postignuće i zadovoljstvo studijem: doprinos uspjeha u srednjoj školi i osobina ličnosti

Vesna Antičević orcid id orcid.org/0000-0002-1552-0952 ; University of Split, University Department of Health Studies, Split
Goran Kardum ; Faculty of Humanities and Social Sciences, Split
Mira Klarin ; University of Zadar, Department of Health Studies, Zadar
Joško Sindik ; Institute for Anthropological Research, Zagreb
Ivana Barač ; School of Medicine, Osijek


Full text: english pdf 184 Kb

page 243-260

downloads: 28.358

cite


Abstract

Cilj provedene studije bio je ispitati doprinos uspjeha u
srednjoj školi i osobina ličnosti akademskom postignuću i
zadovoljstvu studijem kod studenata zdravstvenih studija.
Big Five upitnik (BFQ) i Upitnik emocionalne kompetentnosti
(UEK-45) primijenjeni su na 250 studenata te je prikupljen
broj bodova prilikom upisa na studij. Kao mjere ishoda
korištene su Skala zadovoljstva studijem (NSSS) i broj položenih
ispita na kraju 1. godine. Rezultati ukazuju na dva statistički
značajna prediktora akademskog uspjeha: uspjeh u
srednjoj školi (β = 0.18, p < 0.01) i uspjeh na državnoj maturi
(β = 0.23, p < 0.01). Uspjeh na državnoj maturi jedini
je prediktor zadovoljstva studijem (β = -0.16, p < 0.01).

Keywords

emocionalna inteligencija; Big Five upitnik; akademsko postignuće; zadovoljstvo studijem

Hrčak ID:

202678

URI

https://hrcak.srce.hr/202678

Publication date:

29.6.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 29.929 *