Skip to the main content

Review article

KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI

Nataša RUPČIĆ


Full text: croatian pdf 206 Kb

page 1239-1261

downloads: 4.489

cite


Abstract

Koncept organizacije koja uči svojim holističkim pristupom
nastoji pomiriti interese svih zainteresiranih strana. Cilj je
stvoriti okružje u kojem će ispunjavanje ciljeva svih
zainteresiranih strana biti prirodno i obnavljajuće te istodobno
jamčiti održivost. Ideja koja djeluje kao kohezivna sila između
menadžera i zaposlenih jest učenje kao prirodna čovjekova
potreba i način razvijanja potencijala i postizanja osobnoga
blagostanja, ali istodobno i obveza poduzeća kao jedinoga
načina kako ono može dugoročno osigurati opstanak u
ekonomiji znanja. Ovim radom nastoji se dati doprinos u
razumijevanju značajki koncepta organizacije, odnosno
poduzeća koje uči, sa svrhom kritičkoga sagledavanja
mogućnosti i implikacija njegova uvođenja. Iako su
identificirane mnoge nekonzistentnosti u pogledu koncepta
organizacije koja uči te zapreke njegovu uvođenju, ipak je
neprijeporno da treba mijenjati način gledanja na poduzeće i
okruženje, što unatoč nedostacima ovaj koncept pruža.

Keywords

učeća organizacija; poduzeće koje uči; kritički osvrt

Hrčak ID:

19258

URI

https://hrcak.srce.hr/19258

Publication date:

31.12.2007.

Article data in other languages: english german

Visits: 9.030 *