Skip to the main content

Review article

(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala

Nina Ožegović


Full text: croatian pdf 357 Kb

page 2101-2114

downloads: 492

cite


Abstract

Rad analizira medijsku reprezentaciju kulturnih sadržaja u Hrvatskoj u doba tranzicije s posebnim naglaskom na selektivnost i ideološku obojenost, te tržišnu uvjetovanost tih sadržaja u masovnim tiskanim medijima. Rad utvrđuje da proces preoblikovanja medijskih sadržaja prolazi kroz tri faze, te da svaka faza donosi nove modele, mehanizme i načela u prezentiranju kulture na stranicama tiska. Ti novi modeli kreću se od modela političke manipulacije kulturnim sadržajima i sotonizacije pojedinca preko strategije skandala do medijske inscenacije i teatralizacije zbilje što utječe na (ne)vjerodostojnost informacija i kreiranje javnog mnijenja.

Keywords

mediji, tranzicija, modeli reprezentacije, profit, politička manipulacija, trivijalizacija sadržaja

Hrčak ID:

205780

URI

https://hrcak.srce.hr/205780

Article data in other languages: english

Visits: 956 *