Skip to the main content

Preliminary communication

Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije

Tanja Maltar Okun ; Osnovna škola Sveti Petar Orehovec, Orehovec, Hrvatska
Karolina Doultik ; Osnovna škola Ivan Benković, Dugo Selo, Hrvatska


Full text: croatian pdf 372 Kb

page 17-37

downloads: 1.255

cite

Full text: english pdf 378 Kb

page 38-59

downloads: 665

cite


Abstract

U fokusu ovog rada su poželjne osobine učiteljica iz perspektive učenika. Cilj prikazanog istraživanja bio je utvrditi procjene učenika nižeg sekundarnog obrazovanja (N = 389) o osobnim (ljudskim) te pedagoškim (nastavnim) osobinama učiteljica prirode/ biologije, kao i o komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima. Rezultati ukazuju na postojanje razlika u procjenama učenika o osobnim te pedagoškim osobinama, komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima s obzirom na spol, kao i procjenama učenika o pedagoškim osobinama učiteljica prirode/biologije s obzirom na sredinu u kojoj je škola, dok je pak utvrđeno nepostojanje statistički značajne razlike u procjenama učenika s obzirom na razredni odjel. Učenici navode da bi se rad njihovih učiteljica iz prirode/biologije poboljšao češćim praktičnim radom učenika, radom u paru/skupinama, izvanučioničkom nastavom, primjenom (audio)vizualnih medija, učenjem uz igru, jasnijim pojašnjavanjem u nastavi te korištenjem humora u nastavi.

Keywords

biologija; ljudske osobine; pedagoške osobine; priroda; učitelj

Hrčak ID:

213805

URI

https://hrcak.srce.hr/213805

Publication date:

29.6.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 3.024 *