Skip to the main content

Review article

Početci i strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. (1920. – 1945.)

Stella Fatović-Ferenčić
Silvija Brkić Midžić


Full text: croatian pdf 1.793 Kb

page 211-222

downloads: 997

cite


Abstract

Razvoj farmaceutske industrije prati specifičan tip oglašavanja koji se na našim prostorima sustavnije može pratiti nakon Prvoga svjetskog rata, tj. pojavnošću domaćih farmaceutskih tvrtka. U ovom radu prikazuju se rane strategije marketinga tvornice Kaštel d. d. osnovane 1920. godine te njezina ulaganja u vizualno oblikovanje, prezentaciju i prepoznatljivost lijekova na tržištu. Kaštel d. d. razvijao je raznolike marketinške strategije, od oglašavanja u relevantnim publikacijama, intenziviranja suradnje s liječnicima (posjeti i razmjena iskustava koja se objavljuju u stručnim časopisima), predstavljanja na izložbama i izdavanja vlastitog časopisa Medicusa do tiskanja brošura, letaka, razglednica, rokovnika itd. Naglašava se važnost ranog uključivanja profesionalnog dizajnera Pavla Gavranića u oblikovanje vizualnog identiteta proizvoda, čime je Kaštel d. d. pridonio promicanju i poticanju razvoja industrijskog dizajna na našim prostorima.

Keywords

Kaštel d. d.; farmaceutska industrija; farmaceutski marketing; Pavao Gavranić; reklamni dizajn; 20. stoljeće; Hrvatska

Hrčak ID:

214617

URI

https://hrcak.srce.hr/214617

Publication date:

31.10.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.070 *