Skip to the main content

Review article

Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija

Antoaneta Radočaj-Jerković ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Tihana Škojo ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Majda Milinović ; Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 445 Kb

page 311-329

downloads: 557

cite

Full text: english pdf 445 Kb

page 330-330

downloads: 1.044

cite


Abstract

U desetogodišnjoj primjeni otvorenog modela u nastavi je Glazbene kulture u primarnom obrazovanju, osim slušanja glazbe i usvajanja muzikoloških sadržaja, pjevanje utvrđeno kao najčešća izabrana aktivnost. Zanimanje za tu aktivnost u nižim razredima nadovezuje se na sustavno i kvalitetno provođenje pjevanja u predškolskim ustanovama i u aktivnosti zborskog pjevanja. Organizirane su aktivnosti zborskog pjevanja, kao dio neformalnog učenja glazbe, zbog brojnih pozitivnih karakteristika najprisutniji oblik izvannastavnog stjecanja glazbenog znanja i razvoja glazbenih sposobnosti kod djece predškolskog uzrasta i učenika. U aktivnostima zborskog pjevanja glazbenim se i pjevačkim razvojem učenika sustavno djeluje na razvoj njihovih glazbenih preferencija te se utječe na formiranje stavova o estetski vrijednoj glazbi. U radu je predstavljeno istraživanje koje je provedeno u rasponu od godinu dana s ciljem ispitivanja glazbenih preferencija učenika primarnog obrazovanja te utvrđivanja utjecaja strukturirane glazbene poduke unutar pjevačkog zbora na glazbene preferencije.

Keywords

glazbene preferencije; neformalno glazbeno učenje; zborske aktivnosti

Hrčak ID:

216730

URI

https://hrcak.srce.hr/216730

Publication date:

21.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 3.046 *