Skip to the main content

Preliminary communication

Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole

Mario Dumančić ; Učiteljski fakultet u Zagrebu
Tihana Levar orcid id orcid.org/0000-0002-5799-0311 ; Osnovna škola
Mirena Maljković ; Osnovna škola


Full text: croatian PDF 875 Kb

page 21-27

downloads: 885

cite


Abstract

U akcijskom istraživanju provedenom kroz projekt Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole promatrali smo kako uvođenje novih tehnologija utječe na učenje i podučavanje. Projekt je realiziran kroz spoj suvremenih tehnologija i standardnih sadržaja iz aktualnog Nastavnog plana i programa. U projektu je ostvarena vertikalna suradnja između učenika drugog, četvrtog i šestog razreda i učiteljica informatike, prirode, geografije i razredne nastave. Kroz različite je aktivnosti realizirana i horizontalna suradnja između više nastavnih predmeta. Cilj je projekta usporediti rast i razvoj biljke graha koji se zalijevao ručno s onim zalijevanim uz pomoć Micro:bita, senzora vlažnosti tla i pumpe za zalijevanje te prezentirati zaključke, analize i rezultate dodatnih istraživanja. Kroz sve faze projekta učenici su uz pomoć učitelja osmišljavali aktivnosti vezane uz projekt, surađivali, istraživali i rješavali nastale poteškoće. Tijekom rada učenici su usmjeravani na pravilnu uporabu informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Za potrebe projekta kreirane su i web stranice na kojima su objavljeni učenički radovi, prezentacije i dojmovi učenika o aktivnostima i zapažanjima koje su uočili.

Keywords

Hrčak ID:

216869

URI

https://hrcak.srce.hr/216869

Publication date:

4.2.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.588 *