Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5559/di.28.1.06

Odnos između neformalne mreže dijeljenja znanja i individualnog učenja u organizacijama: koliko je važno strukturiranje aktivnosti?

Aleša Saša Sitar ; Faculty of Economics, Ljubljana
Sabina Bogilović ; Faculty of Administration, Ljubljana
Marko Pahor ; Faculty of Economics, Ljubljana


Full text: english pdf 438 Kb

page 109-128

downloads: 974

cite


Abstract

Na temelju teorije organizacijskih mreža istražen je odnos
između obilježja neformalne mreže dijeljenja znanja
(unutarnji i vanjski stupanj centralnosti) i stupnja unutarnjeg i
vanjskog učenja kod zaposlenika. Specifično, rad ispituje
razlike u upotrebi mreže dijeljenja znanja u situaciji kad
zaposlenici uče iz unutarnjeg ili vanjskog izvora te istražuje
moderatorski utjecaj percipiranoga organskog strukturiranja
aktivnosti. Rezultati pokazuju da se zaposlenici koriste
neformalnim unutarnjim vezama za interno učenje, odnosno
oslanjaju se na neformalne vanjske veze za vanjsko učenje i
diseminaciju znanja. Očekivana moderirajuća uloga
organskoga strukturiranja aktivnosti nije potvrđena, što nudi
važne implikacije za teoriju i praksu.

Keywords

neformalna mreža dijeljenja znanja; unutarnje učenje; vanjsko učenje; organsko strukturirane aktivnosti

Hrčak ID:

217320

URI

https://hrcak.srce.hr/217320

Publication date:

24.2.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.832 *