Professional paper
STRATEGIJA NOVOGA SVJETSKOG PORETKA U GLOBALNIM KOMUNIKACIJAMA
Vitomir GRBAVAC
Krunoslav ANTOLIŠ
Abstract
Ovaj rad bavi se ključnim pitanjima globalizacije u komunikacijama
koja se krupnim koracima odvija u gotovo svim krajevima
svijeta. Početno se uobličuju četiri glavna trenda sveprisutna u
svjetskim komunikacijama, a zatim se svaki od njih posebice
definira i raščlanjuje, s težnjom prinosa razjašnjenju osnovnih
problema i aktualnih rješenja u svezi s tim područjem. Digitalizacija
će se, primjerice, nesumnjivo potvrditi kao jedan od sveprisutnih
generičkih trendova koji je u velikoj mjeri uvjetovao i nastanak
ostalih. U radu se također razmatraju i neki od specifičnih
info-fenomena suvremenoga društva, poput Interneta ili tržišta
vijesti koji imaju golem utjecaj na modernu kulturu te se s pravom
smatraju bitnim čimbenicima zahuktale informacijske revolucije.
Neslućeni razvoj globalnih komunikacija iznio je na
vidjelo potrebu za ustanovljavanjem određenih pravila i standarda,
što je također tema jedne od raščlamba ovoga rada koja se
bavi problematikom međunarodne povelje i njezinih postavka,
posebice s aspekta eurointegracija. Svi ti elementi na poseban
način daju prinos ostvarivanju globalnoga multikulturalnoga
informacijskog društva koje nastaje kao krajnja rezultanta svekolikih
događanja u ovom znanstvenom području, što je predmetom
razmatranja u završnom dijelu rada.
Keywords
Hrčak ID:
20236
URI
Publication date:
31.12.2000.
Visits: 2.324 *