Magistra Iadertina, Vol. 13 No. 1, 2018.
Review article
Pristup obrazovnom dizajnu za 2026.
Željko Burcar
; Osnovna škola „Frana Krste Frankopana“
Zagreb
Abstract
S obzirom na to da živimo u društvu znanja, potrebe tržišta rada svaki dan postavljaju nove zahtjeve za kompetencijama. Projektni pristup dizajniranju obrazovanja javlja se kao neminovnost. Kompetencije su ključni faktor i jedan od preduvjeta za uspjeh pojedinca na tržištu rada, koje će u skoroj budućnosti biti još fleksibilnije jer će za 8 godina zahtijevati mnoge nove kompetencije. Sustav obrazovanja mora pripremiti današnjeg učenika za buduće kompetencije temeljene na ZVSSOUP modelu. U ovom radu postavljeni su teorijski elementi dizajniranja i redizajniranja obrazovnih sadržaja po projektnim principima. Efikasan algoritam projektnog modela pretpostavlja projektiranje od finalnog cilja prema početku. Predložen algoritam može zadovoljiti potrebe brzog redefiniranja potrebnih kompetencija za buduće tržište rada, a testirat će se i budućim empirijskim istraživanjem.
Keywords
Projekt; obrazovni izlazi; poučavanje; kompetencije; znanje; vještine; stavovi; sposobnosti; osobine; uvjerenja i ponašanja
Hrčak ID:
217842
URI
Publication date:
9.3.2019.
Visits: 1.411 *