Skip to the main content

Preliminary communication

Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta

Dinko Jukić orcid id orcid.org/0000-0002-5595-4245 ; School of merchant and commerce "Davor Milas"


Full text: croatian PDF 335 Kb

downloads: 1.141

cite


Abstract

U radu se predstavljaju i analiziraju suvremeni modeli korporativne marke, konstrukti osobnosti marke kao i model C2ITE. Ekvilibrij korporativne marke čini integriran model različitih teorijskih pristupa fenomena marke. Primarni model preuzima se kao heksagonski identitet marke jer je ujedno i ishodišni konstrukt koji ujedinjuje izvedene modele. Korporativna marka je kauzalna i ovisi o zajedničkoj komunikaciji sa svim C2ITE značajkama. Ishodište korporativne marke je korporativni identitet koji je prikazan i tumačen modelom testa ACID. Korporativni identitet je esencijalan iz više razloga: omogućuje daljnje stvaranje korporativne marke, imidža i drugih konstrukata, ali i zbog strateške dimenzije pozicioniranja marke u svijesti potrošača. Konstrukti osobnosti marke potvrđuju dimenzije modela CBBE. Ekvilibrij korporativne marke predložen je raščlambom identiteta, imidža i osobnosti. Korporativna marka mora imati sposobnost brzog reagiranja na tržišne promjene kao i razvijen suradnički pristup prema svim sudionicima.

Keywords

marka; korporativna marka; korporativni identitet; osobnost marke; model C2ITE; test ACID

Hrčak ID:

217915

URI

https://hrcak.srce.hr/217915

Publication date:

12.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.383 *