Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2

Korištenje vještine coachinga za bolje poučavanje i obrazovne rezultate

Marjana Penca Palčič ; OŠ Šentjernej, Slovenija


Full text: english pdf 127 Kb

page 19-28

downloads: 487

cite


Abstract

Svrha članka je pokazati kako poznavanje vještine coachinga može brže i učinkovitije doprinijeti željenim ishodima u obrazovnoj praksi. Ako tim učitelja posjeduje vještine coachinga onda oni mogu jedni drugima pružiti podršku u osobnom i profesionalnom razvoju (kolegijalni coaching). Ne moraju biti profesionalni coacheri, ali je ključno da učitelji koji djeluju kao coacheri koriste specifična pitanja. Oni trebaju potaknuti sugovornika na razmišljanje i pronalaženje vlastitih rješenja te put do cilja. U tu svrhu moraju biti otvoreni i bez sugestija. Na taj način sugovornici dolaze do rješenja koja bi inače smatrali teškim ili nemogućim. Razgovor vođen pitanjima učitelja također može pomoći učenicima u poteškoćama s kojima se susreću. Važno je da sugovornik pokaže volju da riješi problem, tj. izazov. Studija slučaja pokazuje kako koristiti vještine coachinga i to posebno pitanja coachinga u obrazovnoj praksi.

Keywords

coaching; kolegijalni coaching; pitanja mentora; učitelj kao motivator

Hrčak ID:

219658

URI

https://hrcak.srce.hr/219658

Publication date:

10.7.2018.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.590 *