Skip to the main content

Review article

EVOLUCIJA RAZVOJA PRIVATNIH MARKI: SLUČAJ JAPANA

Takahiro Ohno ; Kanazawa Gakuin University, Department Of Management Infromation, Kanazawa, Japan
Masaaki Takemura ; Meiji University, School of Commerce, Tokyo, Japan


Full text: english pdf 335 Kb

page 53-62

downloads: 308

cite


Abstract

U radu se analiziraju recentni trendovi razvoja privatnih marki u Japanu. Razlozi za uvođenje proizvoda privatne robne marke početkom 21. stoljeća u Japanu su niska cijena i umjerena kvaliteta. Međutim, poboljšanje kvalitete jedan je od uvjerljivih čimbenika koji objašnjava nedavni rast proizvoda privatne robne marke. U ovom radu pokazat ćemo rast tržišnog udjela koji se razvija s evolucijom privatnih robnih marki koje sa fokusa na niske cijene se usmjeravaju na kvalitetu. Kontinuirano poboljšanje kvalitete proizvoda privatne robne marke jedan kritičan je čimbenika koji utječu na ponovnu kupnju potrošača. Iako su prethodna istraživanja pokazala da je poboljšanje kvalitete pozitivno utjecalo, malo je izvještaja o praksi i upravljanju poboljšanjem kvalitete u maloprodaji. Ovaj rad će istražiti aktivnosti poboljšanja kvalitete i njihov razvoj. Nedavni razvoj privatnih maraka usmjeren je na uključivanje u vertikalni sustav (vertikalno povezivanje), odnosno fazu proizvodnje, kao što su odabir materijala i upravljanje opskrbom.

Keywords

proizvodi privatne marke; poboljšanje kvalitete; vertikalno povezivanje

Hrčak ID:

220182

URI

https://hrcak.srce.hr/220182

Publication date:

30.4.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 962 *