Skip to the main content

Professional paper

Procjena i planiranje primjerenih postupaka podrške učenicima s teškoćama u razvoju i poučavanju geografije

Vesna Milić orcid id orcid.org/0000-0003-0109-4064 ; Education and Teacher Training Agency, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 188 Kb

page 41-59

downloads: 1.398

cite


Abstract

Ovaj je članak potpora učiteljima i nastavnicima geografije u domeni procjene kompetencija učenika s teškoćama u razvoju za učenje geografije te planiranje poučavanja. Učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama treba osigurati odgovarajuću podršku kroz primjerene programe te kroz odgovarajuće postupke u provedbi individualiziranih odgojno-obrazovnih programa. Radi lakšeg ostvarenja toga cilja u članku je priložena lista za procjenu kompetencija učenika za učenje geografije i planiranje inkluzivne podrške.

Keywords

učenici s teškoćama u razvoju; oblici podrške; kompetencije za učenje geografije

Hrčak ID:

220515

URI

https://hrcak.srce.hr/220515

Publication date:

15.4.2019.

Visits: 2.084 *