Original scientific paper
https://doi.org/10.15179/pkiep.27.2.2
Prednosti i mane internetske kupovine namirnica iz perspektive potrošača: primjer iz Češke Republike
Klára Šarkovská
; University of Economics, Prague, Czech Republic
Zuzana Chytková
orcid.org/0000-0001-7395-9157
; University of Economics, Prague, Czech Republic
Abstract
Tijekom proteklog desetljeća internetska kupovina namirnica razvila se u važno područje e-trgovine te trenutno predstavlja multimilijardski biznis. Iako su već provedena općenita istraživanja o različitim aspektima ponašanja kupaca prilikom online kupovine, kupovina namirnica specifična je po svojoj rutini i svakodnevnosti. Kao uobičajena i rutinska aktivnost ona utječe na svakodnevne živote potrošača, ali i na pitanja od šireg značaja, npr. problem bacanja hrane. Ovaj se rad bavi ponašanjem online kupaca i utjecajem online kupovine na njihove svakodnevne živote. Na temelju kvalitativnog istraživanja, opisuju se četiri promjene u ponašanju potrošača nakon prelaska s offline na online kupovinu namirnica. Zatim se opisuje kako te promjene utječu na svakodnevicu potrošača i na njihovu percepciju prednosti i/ili mana internetske kupovine namirnica.
Keywords
online trgovina; e-trgovina; ponašanje potrošača; kvalitativno istraživanje; potrošačke prednosti; Češka Republika
Hrčak ID:
220798
URI
Publication date:
7.6.2019.
Visits: 4.374 *