Skip to the main content

Professional paper

Normizacija i organizacijske postavke na tržištu modne obuće

Darko Ujević
Bosiljka Šaravanja
Mirjana Ljubić


Full text: croatian pdf 85 Kb

page 18-21

downloads: 518

cite

Full text: english pdf 86 Kb

page 22-25

downloads: 204

cite


Abstract

U radu je dan pregled osnovnih postavki normizacije i važnosti njezina provođenja, kao i organizacijske postavke u proizvodnji obuće. Za razvoj hrvatske obućarske industrije nužna je uspostava sustava osiguranja kvalitete sukladno zahtjevima europskih normi uz jasno definiranje politike kvalitete kao elementarnog aspekta poslovne politike. Kakvoća je važan parametar uspješnosti proizvodnje i poslovanja, čijem su određenju pridonijele mnogobrojne egzaktne analize uspješnosti poslovanja mnogih poduzeća. Kao kategorija uspješnosti proizvodnog procesa vrlo je važno upravljanje kakvoćom koje predstavlja partnerstvo između proizvođača, dobavljača i potrošača. Na tržištu se smatra kako je uspješan onaj proizvod kod kojega je postignut optimalan odnos između kakvoće, vrste i obujma ponude i cijene. Nakon toga je dan osvrt na problematiku u obućarskoj industriji i smjernice prema njezinu rješavanju. Na kraju rada iznesen je pozitivan primjer pozicioniranja na tržištu žute čizme Timberland koja je uspjela osvojiti svjetsko tržište obuće.

Keywords

Normizacija; Kvaliteta; Organizacijske postavke; Proizvodnja; Obuća; Žuta čizma.

Hrčak ID:

221055

URI

https://hrcak.srce.hr/221055

Publication date:

31.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.286 *