Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5552/drvind.2019.1812

Čimbenici koji utječu na tržišnu vrijednost proizvoda iz perspektive turskih potrošača

İlker Akyüz ; Tehničko sveučilište Karadeniz, Šumarski fakultet, Zavod za inženjerstvo u šumarstvu, Trabzokyn, Turska
Bahadır Çağrı Bayram ; Sveučilište u Kastamonu, Šumarski fakultet, Zavod za inženjerstvo u šumarstvu, Kastamonu, Turska
Nadir Ersen ; Sveučilište Artvin Çoruh, Strukovna škola Artvin, Zavod za šumarstvo i proizvodnju, Artvin, Turska


Full text: english pdf 495 Kb

page 115-127

downloads: 774

cite


Abstract

Zahvaljujući provedenom istraživanju značenja vrijednosti robne marke za potrošače u Turskoj, ovaj rad pridonosi obogaćivanju literature o tržišnoj vrijednosti robne marke. Uzimajući u obzir perspektivu potrošača u Turskoj, definirani su čimbenici koji utječu na tržišnu vrijednost robne marke (CBBE). Iz pregleda literature može se vidjeti da još postoje određeni aspekti područja tržišne vrijednosti robne marke koje treba dodatno istražiti premda su objavljene neke važne studije s tog područja. Ciljna populacija u ovom istraživanju bila su kućanstva u Zapadnoj crnomorskoj regiji, koja je odabrana jer je odgovarajuće veličine, zemljopisno je bliska istraživačima i statistički je reprezentativna za populaciju Turske. Za uzorke su odabrani proizvodi turskoga pločastog namještaja (PF), a za određivanje veličine uzorka primijenjena je metoda stratificiranog uzorkovanja. Podatci su analizirani u SPSS-u upotrebom statističkih testova kao što su faktorska analiza, korelacijska analiza i χ2-testovi. Čimbenici koji su utjecali na tržišnu vrijednost robne marke bili su marketinške aktivnosti, percipirana kvaliteta, prepoznatljivost marke, udruživanje robnih marki i cijena.

Keywords

tržišna vrijednost robne marke; Turska; ponašanje potrošača; pločasti materijali; namještaj

Hrčak ID:

221562

URI

https://hrcak.srce.hr/221562

Publication date:

28.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 2.266 *