Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5513/JCEA01/20.2.2127

Internet kao izvor informacija o lokalnim poljoprivredno – prehrambenim proizvodima

Milan Oplanić ; Institute of Agriculture and Tourism, Department of Economics and Agricultural Development
Ana Težak Damijanić orcid id orcid.org/0000-0002-9145-4176 ; Institute of Agriculture and Tourism, Department of Economics and Agricultural Development
Darko Saftić ; City of Poreč, Department of Budget and Economy
Ana Čehić orcid id orcid.org/0000-0002-2374-0795 ; Institute of Agriculture and Tourism, Department of Economics and Agricultural Development


Full text: english pdf 645 Kb

page 759-769

downloads: 328

cite


Abstract

U radu je istražena uloga Interneta u pogledu pretrage lokalnih poljoprivredno – prehrambenih proizvoda u turističkoj destinaciji. Ciljevi rada su: 1) istražiti dostupnost informacija o lokalnim poljoprivredno - prehrambenim proizvodima koristeći različite Internet alate i 2) predvidjeti koje web stranice turisti koriste za pretraživanje informacija o lokalnim poljoprivredno – prehrambenim proizvodima na temelju demografskih obilježja sudionika. Dvije studije su provedene. Prva je uključivala turiste koji su posjetili devet priobalnih ljetovališta, dok je druga usmjerena na analizu sadržaja različitih turističkih web stranica. Podaci su obrađeni putem univarijatne (frekvencije i postoci) i multivarijatne statistike (logistička regresija). Putničke društvene mreže i društvene mreže su najvažniji izvor informacija za turiste. Demografska obilježja turista – spol, dob i obrazovanje u pojedinim segmentima značajno su utjecali na traženje informacija. Internet tražilice nisu bile značajnije korištene. Web stranice turističkih tvrtki, turističkih zajednica i lokalne samouprave pružile su poneke informacije.

Keywords

informacije; internet; lokalni poljoprivredno - prehrambeni proizvodi; održivost; razvoj; turističke destinacije

Hrčak ID:

221588

URI

https://hrcak.srce.hr/221588

Publication date:

28.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 937 *