Skip to the main content

Professional paper

MODERNA TEORIJA I ANALIZA PONAŠANJA POTROŠAČA (Elementi studijskog projekta)

Smiljan Jurin


Full text: croatian pdf 4.474 Kb

page 203-214

downloads: 770

cite


Abstract

Definiranjem elemenata studijskog projekta "Moderna teorija i analiza
ponašanja potrošača", autoru je cilj potaknuti zanimanje za inovacije u
teorijskoj analizi i provedbu empirijskih istraživanja o ponašanju potrošača i utvrđivanju značaja osobne potrošnje u cjelokupnom procesu reprodukcije u nas. U uvodnom dijelu rada data su tri skupa teza teorijsko-analitičkog sustava sa pozicija kojeg se pristupa takvoj analizi, a u drugom dijelu navodi se, bez pretenzija na potpunost, skup problema vezanih za analizu i empirijska istraživanja ponašanja potrošača, uključujući i kvantifikaciju stupnja osjetljivosti čitavog gospodarskog sustava na promjene volumena i strukture osobne potrošnje. U pet podnaslova definirani su, redom ovi problemi: odredivost potreba; mjerljivost korisnosti izbora potrošača i njihove uporedivosti,· prijelaz sa
statične na dinamičku analizu; utjecaj razvijenog financijskog tržišta,
poduzetničkog ambijenta i okruženja uopće na ponašanje potrošača i
formiranje osobne potrošnje; međuzavisnost dohotka, potrošnje i štednje; izbor postupaka i tehnike analize međuzavisnosti osobne potrošnje s ostalim elementima privredne strukture.

Keywords

sustav potreba; mjerljivost korisnosti; ponašanje potrošača; osobna potrošnja i strukturni modeli

Hrčak ID:

221981

URI

https://hrcak.srce.hr/221981

Publication date:

8.6.1993.

Visits: 1.652 *