Skip to the main content

Review article

MOGUĆE STRATEGIJE RASTA HOTELSKIH PODUZEĆA

Vesna Borković orcid id orcid.org/0000-0003-0137-4007 ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Full text: croatian pdf 8.895 Kb

page 37-44

downloads: 587

cite


Abstract

U uvjetima ni rata ni mira, naša hotelska poduzeća, opterećena naslijeđenim ustrojem smještajnih zapremina i obnovom ratom razorenih ili oštećenih hotela, ne ostvaruju željenu prodaju, posebno na Zapadno-europskom tržištu. Za povratak na to tržište, kao i za osvajanje novih tržišta, management (gospodarstvo) hotela mora se koristiti procesom strateškog planiranja, tj. razviti dugoročne strategije održanja i rasta.
S obzirom na postojeće stanje u hrvatskom hotelijerstvu i jaku konkurenciju koja je posljednjih godina aktivno djelovala na području povećanja kvalitete svoje ponude, najveće mogućnosti za stjecanje i održavanje konkurentske prednosti naših hotelskih poduzeća, pružaju strategija razvoja proizvoda i razvoja tržišta.

Keywords

hrvatsko hotelijerstvo; strategija penetracije na tržište; strategija razvoja tržišta; strategija razvoja proizvoda; cjelovit rast; koncentrična diverzifikacija

Hrčak ID:

221984

URI

https://hrcak.srce.hr/221984

Publication date:

7.6.1994.

Visits: 1.322 *