Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.21464/mo.25.2.4

Potencijal etike vrlina u etičkom obrazovanju u Slovačkoj

Barbora Baďurová orcid id orcid.org/0000-0002-3805-9038 ; Department of Ethical and Civic Education, Faculty of Education, Matej Bel University, Slovakia


Full text: english pdf 354 Kb

page 67-84

downloads: 846

cite


Abstract

Etika vrlina pristup je normativne etike koji naglašava izvrsne karakterne osobine moralnih subjekata. Značajan broj autora ističe da ovaj pristup ima veliki potencijal u suvremenom etičkom obrazovanju. Rad se usmjerava na mogućnost uporabe etike vrlina u etičkom obrazovanju u Slovačkoj. Jedan od najznačajnijih autora u razvoju ove teme je Ladislav Lenz koji je napisao i ključne tekstove za nastavnike o etičkom obrazovanju. Njegov se koncept temelji na pedagoškim i psihologijskim osnovama, a inspiriran je konceptom prosocijalnosti španjolskog psihologa R. R. Olivara. Ipak, neki od Lenczovih radova iskazuju i elemente etike vrlina. U ovome radu istaknut ćemo mogućnosti uključivanja etike vrlina u etičko obrazovanje.

Keywords

etičko obrazovanje; etika vrlina; Slovačka

Hrčak ID:

222575

URI

https://hrcak.srce.hr/222575

Publication date:

17.4.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 2.090 *