Skip to the main content

Review article

KONCEPT TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE

Edo Rajh ; Ekonomski institut, Zagreb


Full text: croatian pdf 14.773 Kb

page 267-279

downloads: 1.143

cite


Abstract

U radu se daje pregled osnovnih elemenata koncepta tržišne vrijednosti marke. Započinje se analizom postojećih definicija njezine tržišne vrijednosti, te se na temelju analiziranoga daje prijedlog definicije koja obuhvaća bitne aspekte ovog pojma. Definicija glasi: tržišna vrijednost marke je razlika u percepciji potrošača između markom označene i neoznačene verzije istog proizvoda. Nastavlja se s analizom postojećih modela tržišne vrijednosti marke. Analiziraju se elementi pojedinih modela i njihovi međusobni odnosi. Rad završava zaključkom u kojemu se rezimiraju analizirani elementi ovog koncepta u obliku prijedloga modela tržišne vrijednosti marke.

Keywords

marka; tržišna vrijednost marke

Hrčak ID:

222671

URI

https://hrcak.srce.hr/222671

Publication date:

11.12.2001.

Visits: 2.214 *