Professional paper
PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA
Tonći Svilokos
orcid.org/0000-0003-4159-7918
; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Abstract
Svaka turistička destinacija ima svoje obilježja s obzirom na prirodne resurse, povijesne značajke, prometnu infrastrukturu, mogućnosti za smještaj, prehranu, zabavu i trgovinu, prometna obilježja, dostupnost informacijama itd. Kvaliteta svakoga navedenog segmenta ponude utječe na kvalitetu ukupne turističke ponude. Poradi prikupljanja primarnih podataka o turističkoj ponudi Grada Dubrovnika, provedeno je anketno istraživanje u razdoblju od 1. srpnja do 1. kolovoza 2004. u hotelskim smještajnim objektima različitih kategorija, u privatnom i kamp smještaju. Prosječna ocjena cjelokupne turističke ponude od 3,116 relativno zadovoljava, ali pritom ne otkriva relativne slabosti i nedostatke
u turističkoj ponudi. Detaljnija analiza turističke ponude po segmentima
pokazala je da se unaprjeđenja turističke ponude Grada Dubrovnika trebaju tražiti u ponudi športskih sadržaja, taksi-prijevoza i caffe barova. Tim poboljšanjima mogu se postići bolji cjelokupni financijski efekti u destinaciji i veće zadovoljstvo turista.
Keywords
turistička ponuda; Grad Dubrovnik; ocjena kvalitete; zadovoljstvo turista
Hrčak ID:
222786
URI
Publication date:
2.12.2005.
Visits: 1.179 *