Skip to the main content

Professional paper

PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA

Tonći Svilokos orcid id orcid.org/0000-0003-4159-7918 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju


Full text: croatian pdf 528 Kb

page 235-249

downloads: 271

cite


Abstract

Svaka turistička destinacija ima svoje obilježja s obzirom na prirodne resurse, povijesne značajke, prometnu infrastrukturu, mogućnosti za smještaj, prehranu, zabavu i trgovinu, prometna obilježja, dostupnost informacijama itd. Kvaliteta svakoga navedenog segmenta ponude utječe na kvalitetu ukupne turističke ponude. Poradi prikupljanja primarnih podataka o turističkoj ponudi Grada Dubrovnika, provedeno je anketno istraživanje u razdoblju od 1. srpnja do 1. kolovoza 2004. u hotelskim smještajnim objektima različitih kategorija, u privatnom i kamp smještaju. Prosječna ocjena cjelokupne turističke ponude od 3,116 relativno zadovoljava, ali pritom ne otkriva relativne slabosti i nedostatke
u turističkoj ponudi. Detaljnija analiza turističke ponude po segmentima
pokazala je da se unaprjeđenja turističke ponude Grada Dubrovnika trebaju tražiti u ponudi športskih sadržaja, taksi-prijevoza i caffe barova. Tim poboljšanjima mogu se postići bolji cjelokupni financijski efekti u destinaciji i veće zadovoljstvo turista.

Keywords

turistička ponuda; Grad Dubrovnik; ocjena kvalitete; zadovoljstvo turista

Hrčak ID:

222786

URI

https://hrcak.srce.hr/222786

Publication date:

2.12.2005.

Article data in other languages: english

Visits: 740 *