Review article
ZNANSTVENI KURIKULUM KROZ STS PARADIGMU
Antonio Svedružić
; Osnovna škola Ljudevita Gaja, Zaprešić, Hrvatska
Abstract
Teškoće u učenju znanstvenog sadržaja, neiskrena i mitska slika znanosti i znanstvenika, nedovoljna integriranost tehnoloških i društvenih aspekata znanosti u znanstveni kurikulum, načelna, ali ne i stvarna implementacija modernih metodika u nastavi znanosti, neki su od osnovnih nedostataka znanstvenog obrazovanja. Posljedice su slab interes za znanost, neprimjenjivost znanstvenih znanja u svakodnevnom životu i nedovoljna znanstvena pismenost. Kao moguću alternativu takvom znanstvenom obrazovanju, autor rada postavlja STS (znanost-tehnologija-društvo) paradigmu. U radu je STS paradigma prikazana kroz četiri aspekta kurikuluma: funkciju, sadržaj, strukturu i slijed.
Keywords
humanistički; kurikulum; STS; znanstveni
Hrčak ID:
20774
URI
Publication date:
29.2.2008.
Visits: 3.458 *