Skip to the main content

Original scientific paper

SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH

Iva Černja orcid id orcid.org/0000-0002-5949-4311 ; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji
Dario Pavić orcid id orcid.org/0000-0003-4056-2086 ; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji


Full text: croatian pdf 264 Kb

page 23-33

downloads: 794

cite


Abstract

Aktivnosti nastavnika u obrazovanju odraslih ne ograničavaju se samo na poučavanje već uključuju i brigu o dobrobiti polaznika, motiviranosti i cjelokupnu preobrazbu. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu samoprocjene kompetencija nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih. Mjera samoprocjene kompetencije nastavnika sadržavala je deset pitanja o kompetencijama u određenim područjima rada nastavnika, poput izrade nastavnih sadržaja, podučavanja polaznika, izrade prezentacija, određivanja ishoda učenja i sl. Rezultati su pokazali da je razina samoprocjene kompetencija nastavnika visoka, s
iznimkom procjena mjera digitalnih kompetencija i mjera kompetencija koja zahtijevaju jasna teorijska znanja. Samoprocjena kompetencija nastavnika negativno je povezana s godinama radnog iskustva te s radom isključivo u obrazovanju odraslih i odjeljenjima s polaznicima kojima hrvatski nije materinji jezik.

Keywords

digitalne vještine; iskustvo nastavnika; kompetencije nastavnika; osnovno obrazovanje odraslih

Hrčak ID:

224431

URI

https://hrcak.srce.hr/224431

Publication date:

28.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.710 *