Skip to the main content

Review article

(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji

Simona Kustec Lipicer ; Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia


Full text: croatian pdf 283 Kb

page 67-84

downloads: 710

cite


Abstract

U ovome prilogu analiziramo procese izborne kampanje uoči izbora
za Europski parlament (EP) 2004. u Sloveniji. Pritom polazimo od različitih teorijskih objašnjenja izbornih kampanja, izdvajajući tri
bitna kampanjska sklopa – procesno-organizacijski, medijski i sistemski.
U tekstu istražujemo postojanje spomenutih kampanjskih sadržaja unutar spomenutih sklopova. Pritom pretpostavljamo da postoji
stanovita povezanost između učinkovitosti izborne kampanje,
odnosno odabira određenih kampanjskih elemenata i izbornih rezultata, odnosno uspjeha stranke na izborima. Na temelju prikazanih pokazatelja učinkovitosti i napravljenih analiza, spomenutu pretpostavku – kad je riječ o kampanji za europske izbore u Sloveniji – ne možemo potvrditi jer se pokazalo da u većini slučajeva nema tijesne povezanosti između pojedinih sklopova kampanjskih aktivnosti i konačnih izbornih rezultata političkih stranaka koje su sudjelovale u izbornoj utrci.

Keywords

izborna kampanja; političke stranke; izbori; EU; učinkovitost

Hrčak ID:

20835

URI

https://hrcak.srce.hr/20835

Publication date:

11.9.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 1.460 *