Annual of social work, Vol. 26 No. 2, 2019.
Professional paper
https://doi.org/10.3935/ljsr.v26i2.296
UVOĐENJE KONCEPTA »DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA« U VISOKOOBRAZOVNI SUSTAV CRNE GORE
Anđela Jakšić- Stojanović
; Mediteran University, Podgorica, Montenegro
Abstract
U eri globalizacije poslovanja, ubrzanih procesa internacionalizacije i digitalizacije, visokoobrazovni sustavi se suočavaju s brojnim izazovima, a institucije visokog obrazovanja širom svijeta razvijaju strategije i taktike koje će im omogućiti stvaranje konkurentnog obrazovnog sustava koji će odgovoriti potrebama suvremenog tržišta rada. U takvim uvjetima, posebno važnu ulogu imaju odgojni ciljevi koje je definirao UNESCO, a koji su sadržani u krilatici »Učim da znam, učim da radim, učim da budem (aktivan član društva) i učim živjeti u zajednici.« Stoga ne čudi da mnoge obrazovne politike širom svijeta posvećuju veliku pozornost konceptu »društveno korisnog učenja« i njegovom uvođenju u nastavne planove i programe. Ovaj rad predstavlja proces uvođenja ovog koncepta u kurikulum Fakulteta vizualnih umjetnosti Univerziteta Mediteran kao primjer dobre prakse procesa unapređenja kvaliteta visokog obrazovanja.
Keywords
»društveno korisno učenje«; visokoobrazovni sustav; Crna Gora; praksa; iskustva
Hrčak ID:
227012
URI
Publication date:
21.10.2019.
Visits: 2.273 *