Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.3935/ljsr.v26i2.296

UVOĐENJE KONCEPTA »DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA« U VISOKOOBRAZOVNI SUSTAV CRNE GORE

Anđela Jakšić- Stojanović ; Mediteran University, Podgorica, Montenegro


Full text: english pdf 309 Kb

page 281-290

downloads: 619

cite


Abstract

U eri globalizacije poslovanja, ubrzanih procesa internacionalizacije i digitalizacije, visokoobrazovni sustavi se suočavaju s brojnim izazovima, a institucije visokog obrazovanja širom svijeta razvijaju strategije i taktike koje će im omogućiti stvaranje konkurentnog obrazovnog sustava koji će odgovoriti potrebama suvremenog tržišta rada. U takvim uvjetima, posebno važnu ulogu imaju odgojni ciljevi koje je definirao UNESCO, a koji su sadržani u krilatici »Učim da znam, učim da radim, učim da budem (aktivan član društva) i učim živjeti u zajednici.« Stoga ne čudi da mnoge obrazovne politike širom svijeta posvećuju veliku pozornost konceptu »društveno korisnog učenja« i njegovom uvođenju u nastavne planove i programe. Ovaj rad predstavlja proces uvođenja ovog koncepta u kurikulum Fakulteta vizualnih umjetnosti Univerziteta Mediteran kao primjer dobre prakse procesa unapređenja kvaliteta visokog obrazovanja.

Keywords

»društveno korisno učenje«; visokoobrazovni sustav; Crna Gora; praksa; iskustva

Hrčak ID:

227012

URI

https://hrcak.srce.hr/227012

Publication date:

21.10.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.644 *