Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.31337/oz.74.4.2

Dekompozicija epistemologije i donošenja odluka u doba modernoga upravljanja

Marko Perić ; Zagreb School of Economics and Management
Kristijan Krkač orcid id orcid.org/0000-0001-6956-8102 ; Zagreb School of Economics and Management
Hrvoje Volarević ; Zagreb School of Economics and Management, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 362 Kb

page 463-477

downloads: 544

cite


Abstract

U ovom radu autori opisuju bitne implikacije epistemologije u praktičnim situacijama kroz doba povijesne epistemologije prema modernim teorijama menadžmenta kao što su postmodernizam i neomodernizam kroz primjer studija slučaja (ne opisujući ih pojedinačno u detalje). Spol se spominje u epistemologiji i njezinu pristupu promjenama i strategiji koja čini rad još relevantnijim. Štoviše, znanstvena priznanja prema praktičnim stavovima u isto vrijeme kao i moralna paradigma okidač su za raspravu o primjenjivim rješenjima u korporativnom svijetu u ulozi posredovanja materijalnih i nematerijalnih dobara i usluga u dijelu rasprave. Tri glavna područja poslovnoga ciklusa izdvojena su kao tri stupa modernoga društveno–ekonomskoga ponašanja kao financijsko nasljeđe u poslovnoj i upravljačkoj transformaciji. U zadnjem dijelu rada, razlozi za suženo biranje prvi su korak uspostavljanja poslovnoga modela kao transformacijska strategija u doba modernoga menadžmenta.

Keywords

epistemologija; promjena u strategiji; znanstvena priznanja; moralna paradigma; posredovanje; transformacijska strategija; moderno upravljanje

Hrčak ID:

227165

URI

https://hrcak.srce.hr/227165

Publication date:

8.11.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.478 *