Skip to the main content

Review article

Upravljanje grupama u cilju efikasnog poslovanja gospodarskih subjekata

Igor Štoković ; Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković”, Pula, Hrvatska


Full text: croatian pdf 538 Kb

page 59-65

downloads: 1.564

cite


Abstract

Čovjek kao najznačajniji subjekt svake poslovne organizacije sve je više u centru razmatranja menadžera. Uspjeh poslovanja ovisi o zadovoljnom čovjeku, nosiocu proizvodnog ciklusa, njegovim kolegama, a to upućuje na potrebu za kvalitetnim upravljanjem grupama. Značaj proučavanja grupa posebno se povećavao snažnijim prodorom japanskog gospodarstva, porastom njihove produktivnosti i efikasnosti poslovanja, jer upravo japanski menadžeri najviše pozornosti poklanjaju razvoju kolektivne klime, odnosno grupnog duha. Za ostvarivanje pozitivnih rezultata neophodno je poznavanje relevantnih značajki grupa, njihova ispravna definicija i procjena u pojedinom poslovnom okruženju, prepoznavanje lidera, te korištenje “pravih” motivacijskih tehnika i instrumenata za razmatranu grupu, a sve u cilju postizanja
optimalnih učinaka.

Keywords

čovjek; organizacija; grupa; menadžer; upravljanje

Hrčak ID:

227546

URI

https://hrcak.srce.hr/227546

Publication date:

1.4.1999.

Visits: 2.268 *