Original scientific paper
Inovacije i poslovođenje
Tibor Karpati
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Abstract
Analizirajući Schumpeterove teorije o poduzetništvu i inovacijama, autor dolazi do saznanja da se njegovi teorijski stavovi mogu primijeniti i u našim prilikama samoupravnog modela socijalističkog društvenog sistema. To se prvenstveno odnosi na poduzetnika koji je »spiritus movens« inovacijama a time i napretka poduzeća, a u našim uvjetima na poslovoditelja čija je funkcija u poduzeću jednaka današnjem u nas proskibiranom menadžeru.
U Schumpeter ovim spomenutim teorijama autor vidi teoretske izvore i marketinga koje su osuvremenili i produbili dva Austrijanca, danas Američana, I. Drucker i Ph. Kotler. Prvi, kao danas prvi teoretičar općeg managementa, a drugi marketing i marketing managementa.
U svom radu na kraju autor pokazuje i neke trendove razvoja današnjeg managementa.
Keywords
inovacije; management; marketing; Schumpeter; poslovođenje;
Hrčak ID:
229034
URI
Publication date:
1.9.1988.
Visits: 911 *