Review article
https://doi.org/10.34075/cs.54.4.5
Djeca i mladi izbjeglice u svakodnevnici austrijskih vjeroučitelja
Viera Pirker
orcid.org/0000-0002-6971-8905
; Katholisch-Theologische Fakultät, Institut für Praktische Theologie, Vienna, Austria
Jadranka Garmaz
orcid.org/0000-0002-5239-1985
; Catholic Faculty of Theology, University of Split, Split, Croatia
Abstract
U radu se istražuje vjeronauk kao mjesto koje promiče kulturu susreta povećanjem mogućnosti za interkulturalnu razmjenu, informiranje i širenje najboljih praksi integracije. U pet manjih poglavlja podastiru se rezultati religijsko-pedagoškog istraživanja sa Sveučilišta u Beču o ulozi vjeroučitelja u javnim školama s naglaskom na zajednički rad s izbjeglom djecom i mladima. U prvom poglavlju uvodi se u temu i aktualnu teologiju pape Franje o izbjeglicama. U drugom poglavlju predstavlja se projekt Sveučilišta u Beču, a u trećem se sažimlju rezultati. Četvrto i peto poglavlje nude nove perspektive glede teme. Prema istraživanju vjeronauk se dokazao kao mjesto ostvarenja dijaloga, zauzimanja za pravdu i dobrobit svakog čovjeka, koje promiče kulturu dijaloga, njeguje kulturu susreta i poboljšava kvalitetu suživota.
Keywords
migracije; vjeronauk; izbjeglice; kultura susreta; interkulturalna razmjena
Hrčak ID:
230500
URI
Publication date:
19.12.2019.
Visits: 1.620 *