Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.34075/cs.54.4.5

Djeca i mladi izbjeglice u svakodnevnici austrijskih vjeroučitelja

Viera Pirker orcid id orcid.org/0000-0002-6971-8905 ; Katholisch-Theologische Fakultät, Institut für Praktische Theologie, Vienna, Austria
Jadranka Garmaz orcid id orcid.org/0000-0002-5239-1985 ; Catholic Faculty of Theology, University of Split, Split, Croatia


Full text: croatian pdf 172 Kb

page 607-620

downloads: 454

cite


Abstract

U radu se istražuje vjeronauk kao mjesto koje promiče kulturu susreta povećanjem mogućnosti za interkulturalnu razmjenu, informiranje i širenje najboljih praksi integracije. U pet manjih poglavlja podastiru se rezultati religijsko-pedagoškog istraživanja sa Sveučilišta u Beču o ulozi vjeroučitelja u javnim školama s naglaskom na zajednički rad s izbjeglom djecom i mladima. U prvom poglavlju uvodi se u temu i aktualnu teologiju pape Franje o izbjeglicama. U drugom poglavlju predstavlja se projekt Sveučilišta u Beču, a u trećem se sažimlju rezultati. Četvrto i peto poglavlje nude nove perspektive glede teme. Prema istraživanju vjeronauk se dokazao kao mjesto ostvarenja dijaloga, zauzimanja za pravdu i dobrobit svakog čovjeka, koje promiče kulturu dijaloga, njeguje kulturu susreta i poboljšava kvalitetu suživota.

Keywords

migracije; vjeronauk; izbjeglice; kultura susreta; interkulturalna razmjena

Hrčak ID:

230500

URI

https://hrcak.srce.hr/230500

Publication date:

19.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.620 *