Economic Review, Vol. 70 No. 6, 2019.
Review article
https://doi.org/10.32910/ep.70.6.3
UTJECAJ E-KOMUNIKACIJE NA PODIZANJE RAZINE UČINKOVITOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE GRADA ZAGREBA
Dinko Bilić
Abstract
Svrha je rada utvrditi važnost pristupa i zastupljenosti informacijskih i komunikacijskih medija za turiste na turističkoj destinaciji Zagreb te prevladava li i u kolikoj mjeri takva vrsta komunikacije u odnosu na neposrednu komunikaciju s nositeljima turističke ponude i građanima. Sastavni dio rada čini provedeno kvantitativno istraživanje putem anketnog upitnika među turistima na turističkoj destinaciji Zagreb u razdoblju od rujna 2017. do veljače 2018. godine. U istraživanje su uključeni turisti koji su boravili u svim gradskim četvrtima turističke destinacije grada Zagreba, a popunjena su 202 anketna upitnika, od čega je 188 pravilno popunjenih. Ispitanici su, među ostalim, ocjenjivali informiranost o postojećim sadržajima destinacije, mogućnosti komuniciranja na destinaciji te važnost i zastupljenost informacijskokomunikacijskog medija. Rezultati deskriptivne statističke analize pokazali su da turisti pozitivno ocjenjuju informiranost i mogućnosti komuniciranja na destinaciji s nositeljima ponude, no u ocjeni važnosti informativno-komunikacijskog medija najvažnija je dostupnost Interneta u smještajnim kapacitetima, restoranima i drugim ugostiteljskim objektima za prehranu, kao i u kafićima i drugim ugostiteljskim objektima. Rezultati istraživanja ukazali su na dodatna promišljanja u definiranju mogućnosti koje u komunikaciji nudi određena destinacija i uvođenja inovacija u postojeći komunikacijski sustav.
Keywords
e-komunikacija; turistička destinacija; društvene mreže; digitalizacija
Hrčak ID:
232763
URI
Publication date:
23.12.2019.
Visits: 2.374 *