Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2019.2.1.17

DRUŠTVENO ODGOVORNOPOSLOVANJE U TURIZMU

Danijela Madžar orcid id orcid.org/0000-0001-5470-014X ; University of Mostar, Mostar, B&H
Andrijana Ostojić-Mihić orcid id orcid.org/0000-0003-2683-2430 ; University of Mostar, Mostar, B&H


Full text: croatian pdf 691 Kb

page 17-24

downloads: 530

cite

Full text: english pdf 142 Kb

page 25-25

downloads: 226

cite


Abstract

Cilj je ovoga rada istaknuti značaj upravljanja resursima u turizmu na održiv način i prikazati mogućne
koristi od primjene koncepata društvene odgovornosti poduzeća. Turizam je jedna od najbrže
rastućih i najvažnijih gospodarskih grana u svijetu, karakterizirana brzim oporavkom od krize, sezonskim
zapošljavanjem i niskim plaćama, što posebice ukazuje na značaj društveno odgovornoga
poslovanja i mogućim posljedicama za društvo, ljude i okoliš. Društvena odgovornost poduzeća u
uvjetima globalizacije prepoznata je kao predanost otvorenoga i etičkog poslovanja u skladu s načelima
održivoga razvoja.
Poduzeća koja u svome poslovanju primjenjuju aktivnosti društveno odgovornoga poslovanja mogu
izgraditi i poboljšati svoje resurse ili sposobnosti, uz značajan doprinos održivosti i kao rezultat u
dugoročnome razdoblju ostvariti konkurentsku prednost. Svijest o društveno odgovornome poslovanju
i ugrađivanju njegovih načela u osnovne postulate poduzeća ne samo da mogu ojačati tržišnu
poziciju poduzeća nego jednako mogu biti i pokretač širega društvenog razvoja.

Keywords

društveno odgovorno poslovanje; turizam; održivost; konkurentska prednost

Hrčak ID:

233221

URI

https://hrcak.srce.hr/233221

Publication date:

10.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.564 *