Professional paper
(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
Luka Pongračić
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Full text: croatian pdf 114 Kb
page 103-111
downloads: 1.257
cite
APA 6th Edition
Pongračić, L. (2018). (INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2), 103-111. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/234868
MLA 8th Edition
Pongračić, Luka. "(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 2, no. 2, 2018, pp. 103-111. https://hrcak.srce.hr/234868. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Pongračić, Luka. "(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 2, no. 2 (2018): 103-111. https://hrcak.srce.hr/234868
Harvard
Pongračić, L. (2018). '(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2(2), pp. 103-111. Available at: https://hrcak.srce.hr/234868 (Accessed 20 December 2024)
Vancouver
Pongračić L. (INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2018 [cited 2024 December 20];2(2):103-111. Available from: https://hrcak.srce.hr/234868
IEEE
L. Pongračić, "(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.2, no. 2, pp. 103-111, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/234868. [Accessed: 20 December 2024]
Full text: english pdf 65 Kb
page 112-112
downloads: 181
cite
APA 6th Edition
Pongračić, L. (2018). (INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2), 103-111. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/234868
MLA 8th Edition
Pongračić, Luka. "(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 2, no. 2, 2018, pp. 103-111. https://hrcak.srce.hr/234868. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Pongračić, Luka. "(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 2, no. 2 (2018): 103-111. https://hrcak.srce.hr/234868
Harvard
Pongračić, L. (2018). '(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2(2), pp. 103-111. Available at: https://hrcak.srce.hr/234868 (Accessed 20 December 2024)
Vancouver
Pongračić L. (INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2018 [cited 2024 December 20];2(2):103-111. Available from: https://hrcak.srce.hr/234868
IEEE
L. Pongračić, "(INTER)DISCIPLINARNOST ŠKOLE SUMMERHILL
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.2, no. 2, pp. 103-111, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/234868. [Accessed: 20 December 2024]
Abstract
Škola Summerhill primjer je jedne od revolucija u pedagogiji i psihologiji školovanja djece. Nudi nove poglede na djetinjstvo, odnos prema djetetu i način odgoja i školovanja kroz slobodu. U ovome radu predstavljen je osnivač Summerhilla Alexander Southerland Neill, njegovo životno djelo te teorijski temelji njegovih pedagoških ideja. Nadalje, promišlja se i analizira interdisciplinarnost ove škole, tj. njezinih pedagoških načela koja se očituje u kombinaciji pedagogije, psihologije (psihoanalize) i filozofije. Provedeno je i analitičko istraživanje u kojemu su meta-analizom prikazani i interpretirani članci, prikazi i kritike o konceptu Summerhilla. Taj pregled potvrdio je stavove o širokoj interdisciplinarnosti ovoga koncepta u pozitivnome i negativnome smjeru istovremeno. Prikazane su i dobre i loše strane, stavovi i mišljenja, te je iz toga proizašao zaključak da ovakav pristup odgovara samo nekim učenicima te da se prije njegova primjenjivanja ipak treba provesti određena diferencijacija učenika koji će onda zaista imati prednosti od ovakvog načina rada.
Keywords
A. S. Neill; pedagoška načela; revolucija; sloboda
Hrčak ID:
234868
URI
https://hrcak.srce.hr/234868
Publication date:
21.12.2018.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.874
*