Skip to the main content

Preliminary communication

Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti

Edo Rajh orcid id orcid.org/0000-0003-1916-5756 ; The Institute of Economics, Zagreb
Ljiljana Božić orcid id orcid.org/0000-0001-5104-7501 ; The Institute of Economics, Zagreb


Full text: croatian pdf 280 Kb

page 7-14

downloads: 790

cite


Abstract

Svrha provedenog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa , i to procjenom pouzdanosti, konvergentne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijena mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice odgovara konceptualiziranoj.

Keywords

sponzorstvo, mjerna ljestvica, pouzdanost, valjanost

Hrčak ID:

21977

URI

https://hrcak.srce.hr/21977

Article data in other languages: english

Visits: 1.365 *