Skip to the main content

Preliminary communication

Međuovisnost kvalitete i premije usluga životnog osiguranja

Dragan Benazić


Full text: croatian pdf 588 Kb

page 67-80

downloads: 1.325

cite


Abstract

Intenziviranje konkurencijskih odnosa među osiguravajućim društvima u Hrvatskoj i slabo profilirana ponuda vlastitih usluga osiguranja života traže od osiguravajućih društava nove izvore konkurencijskih prednosti na hrvatskom tržištu usluga osiguranja života. U posljednje vrijeme, kako u marketinškoj literaturi, tako i u praksi, kao jedno od mogućih rješenja problema pronalaska novih konkurencijskih prednosti osiguravajućih društva na hrvatskom tržištu ističe se oblikovanje odnosa kvalitete i cijene usluga. Vlastitu ponudu usluga osiguranja života osiguravajuća društva trebala bi usmjeriti na one elemente kvalitete koji osiguraniku donose koristi i on ih je spreman platiti. Osiguranici su različito prosudili promjene pojedinih obilježja kvalitete. Razlike u prosudbama promjena pojedinih elemenata kvalitete usluge od strane osiguranika odražavaju se i na njegovu spremnost da te promjene primjereno honorira plaćanjem odgovarajuće visine premije osiguranja. Poboljšanje subjektivno prosuđenih važnih obilježja kvalitete usluge trebalo bi utjecati na osiguranikovo prihvaćanje više premije osiguranja života. U radu se razmatra međuodnos kvalitete usluge životnih osiguranja i premije s aspekta osiguranikove spremnosti plaćanja više premije osiguranja života za veću kvalitetu usluge.

Keywords

kvaliteta usluga životnog osiguranja; premija osiguranja; međuovisnost kvalitete i premije osiguranja; spremnost plaćanja

Hrčak ID:

21982

URI

https://hrcak.srce.hr/21982

Publication date:

1.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 2.924 *