Case report
Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"
Željko Blagus
Full text: croatian pdf 1.625 Kb
page 103-106
downloads: 555
cite
APA 6th Edition
Blagus, Ž. (2005). Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti". Market-Tržište, 17 (1-2), 103-106. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/21994
MLA 8th Edition
Blagus, Željko. "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"." Market-Tržište, vol. 17, no. 1-2, 2005, pp. 103-106. https://hrcak.srce.hr/21994. Accessed 5 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Blagus, Željko. "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"." Market-Tržište 17, no. 1-2 (2005): 103-106. https://hrcak.srce.hr/21994
Harvard
Blagus, Ž. (2005). 'Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"', Market-Tržište, 17(1-2), pp. 103-106. Available at: https://hrcak.srce.hr/21994 (Accessed 05 January 2025)
Vancouver
Blagus Ž. Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti". Market-Tržište [Internet]. 2005 [cited 2025 January 05];17(1-2):103-106. Available from: https://hrcak.srce.hr/21994
IEEE
Ž. Blagus, "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"", Market-Tržište, vol.17, no. 1-2, pp. 103-106, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/21994. [Accessed: 05 January 2025]
Abstract
Prikaz knjige "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti" autora Tomislava Šole
Keywords
Hrčak ID:
21994
URI
https://hrcak.srce.hr/21994
Publication date:
1.12.2005.
Visits: 2.431
*