Review article
https://doi.org/10.46640/imr.9.16.2
Tijelo – medijski narcizam
Željko Rutović
; Ministry of Culture of Montenegro, Media Directorate
Abstract
Popularna medijska spektakl industrija instrumentima “ zavođenja “ proizvodi “ dobrovoljnu saglasnost “ čovjeka u prihvatanju, oponašanju i vredonosnoj distribuciji korporativno-potrošačke kulture. U tom svijetu čovjek igra uloge van njegovih ontoloških potreba i samosvjesne realizacije subjekta kao misaonog bića.
Rad ima za cilj problematizaciju socijalno-kulturološke fenomenologije transfiguracije, prikazivanja i doživljaja tijela u optikumu konzumerističke globalizacije.
Novokonstrukcija “novog” tijela modelira se tehnikama instrumentalizacije, stereotipizacije i hibridizacije narcizma kao primarnog prikazivačkog načela takvog medijskog iskustva.
Keywords
tijelo; narcizam; mediji; globalizacija; stereotipizacija; konzumerizama
Hrčak ID:
238328
URI
Publication date:
27.5.2020.
Visits: 1.437 *