Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46640/imr.9.16.2

Tijelo – medijski narcizam

Željko Rutović ; Ministry of Culture of Montenegro, Media Directorate


Full text: english pdf 300 Kb

page 2499-2510

downloads: 375

cite


Abstract

Popularna medijska spektakl industrija instrumentima “ zavođenja “ proizvodi “ dobrovoljnu saglasnost “ čovjeka u prihvatanju, oponašanju i vredonosnoj distribuciji korporativno-potrošačke kulture. U tom svijetu čovjek igra uloge van njegovih ontoloških potreba i samosvjesne realizacije subjekta kao misaonog bića.
Rad ima za cilj problematizaciju socijalno-kulturološke fenomenologije transfiguracije, prikazivanja i doživljaja tijela u optikumu konzumerističke globalizacije.
Novokonstrukcija “novog” tijela modelira se tehnikama instrumentalizacije, stereotipizacije i hibridizacije narcizma kao primarnog prikazivačkog načela takvog medijskog iskustva.

Keywords

tijelo; narcizam; mediji; globalizacija; stereotipizacija; konzumerizama

Hrčak ID:

238328

URI

https://hrcak.srce.hr/238328

Publication date:

27.5.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.437 *