Skip to the main content

Preliminary communication

KOJI SU IZAZOVI INTERNETSKE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE PREPOZNATI OD STRANE HRVATSKIH MARKETINŠKIH AGENCIJA?

Petra Odeljan ; University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, Croatia
Iva Gregurec orcid id orcid.org/0000-0002-2429-0335 ; University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, Croatia


Full text: english pdf 224 Kb

page 31-40

downloads: 651

cite


Abstract

Neupitno je kako internet svakim danom ostavlja neopisiv trag na brojne promjene u svijetu, no ono što je za nas kao markentinške stručnjake važno jest kakve promjene internet ostavlja na komunikaciju između poduzeća i potrošača. Svakako je važno istaknuti kako iz perspektive poduzeća upravo internetska marketinška komunikacija dobiva jednu potpuno novu dimenziju njihova poslovanja kojem se oni svakodnevno moraju prilagođavati s obzirom na izazove koje im se javljaju ako žele opstati na tržištu, ali i ostvariti neki oblik konkurentskih prednosti. Ovaj rad upravo pruža uvid u izazove koji se nalaze pred marketinškim agencijama na hrvatskom tržištu u najdinamičnijem području marketinške discipline. Osim teorijske osnove koja pretraživanjem sekundarnih podataka prikazuje koji su to izazovi, u radu se prikazuju rezultati kvantitativnih istraživanja provedenih pomoću anketnog upitnika na menadžerima hrvatskih marketinških agencija.

Keywords

internet; internetska marketinška komunikacija; izazovi; marketinške agencije

Hrčak ID:

238560

URI

https://hrcak.srce.hr/238560

Publication date:

1.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.055 *