Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.127

KRIZNO KOMUNICIRANJE − SLUČAJ IZ HRVATSKE

Marija Jurčević orcid id orcid.org/0000-0002-3473-7014 ; University of Zagreb
Ante Vuletic ; University of Zagreb


Full text: croatian doc 177 Kb

page 127-135

downloads: 686

cite

Full text: english docx 12 Kb

page 136-136

downloads: 186

cite


Abstract

U slučaju kada uprava poduzeća nije pripremljena na pojavu krize, a posebno na komunikaciju tijekom krize, dugo stjecani ugled može se srušiti u samo nekoliko minuta. S druge strane, na uspjeh poslovanja pozitivno će se odraziti ako tvrtka ostvari komunikaciju izbjegavajući sukobe i krize ili barem ovladavajući njima. Jednom kada poduzeće upadne u krizu, potrebno je u javnost iznijeti istinite činjenice i preuzeti odgovornost, te stalno i potpuno obavještavati o mogućim rizicima. Također, potrebno je kontinuirano iznositi sve raspoložive informacije, čak i kada situacija ne ide u željenom smjeru te pokazati svoje nastojanje da kontrolira, ukloni ili umanji potencijalne opasnosti. Cilj je ovoga rada analizom konkretnoga slučaja iz hrvatske poslovne prakse ustvrditi najbolje prakse u planiranju kriznoga komuniciranja i ustvrditi razloge odstupanja od planiranoga u realnim situacijama, kao i predložiti mehanizme za buduće izbjegavanje navedenih devijacija.

Keywords

kriza; krizno komuniciranje; planiranje poslovnoga kontinuiteta

Hrčak ID:

240834

URI

https://hrcak.srce.hr/240834

Publication date:

30.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.231 *