Review article
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.127
KRIZNO KOMUNICIRANJE − SLUČAJ IZ HRVATSKE
Marija Jurčević
orcid.org/0000-0002-3473-7014
; University of Zagreb
Ante Vuletic
; University of Zagreb
Abstract
U slučaju kada uprava poduzeća nije pripremljena na pojavu krize, a posebno na komunikaciju tijekom krize, dugo stjecani ugled može se srušiti u samo nekoliko minuta. S druge strane, na uspjeh poslovanja pozitivno će se odraziti ako tvrtka ostvari komunikaciju izbjegavajući sukobe i krize ili barem ovladavajući njima. Jednom kada poduzeće upadne u krizu, potrebno je u javnost iznijeti istinite činjenice i preuzeti odgovornost, te stalno i potpuno obavještavati o mogućim rizicima. Također, potrebno je kontinuirano iznositi sve raspoložive informacije, čak i kada situacija ne ide u željenom smjeru te pokazati svoje nastojanje da kontrolira, ukloni ili umanji potencijalne opasnosti. Cilj je ovoga rada analizom konkretnoga slučaja iz hrvatske poslovne prakse ustvrditi najbolje prakse u planiranju kriznoga komuniciranja i ustvrditi razloge odstupanja od planiranoga u realnim situacijama, kao i predložiti mehanizme za buduće izbjegavanje navedenih devijacija.
Keywords
kriza; krizno komuniciranje; planiranje poslovnoga kontinuiteta
Hrčak ID:
240834
URI
Publication date:
30.6.2020.
Visits: 2.231 *