Drvna industrija, Vol. 71 No. 3, 2020.
Preliminary communication
https://doi.org/10.5552/drvind.2020.1962
Preliminarna kvalitativna analiza i posljedice percepcije drvnih proizvoda u društvenim medijima
Jana Šujanová
orcid.org/0000-0003-2753-0362
; Institute of Management, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Trnava, Slovak Republic
Renata Nováková
; Institute of Management, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Trnava, Slovak Republic
Gabriela Pavlendová
; Department of Physics, Faculty of Civil Engineering, Slovak University of Technology in Bratislava, Bratislava, Slovak Republic
Dagmar Cagáňová
; Institute of Industrial Engineering and Management, Faculty of Materials Science and Technology in Trnava, Slovak University of Technology in Bratislava, Trnava, Slovak Republic
Natália Canet
; Institute of Industrial Engineering and Management, Faculty of Materials Science and Technology in Trnava, Slovak University of Technology in Bratislava, Trnava, Slovak Republic
Abstract
članku su prikazani rezultati kvalitativnog istraživanja društvenih medija koje je proveo Zavod za civilno društvo Sveučilišta Svetog Ćirila i Metoda u Trnavi u suradnji sa znanstvenicima Slovačkoga tehnološkog sveučilišta u Bratislavi. Cilj istraživanja bio je analizirati različita područja aktualnih menadžerskih izazova i njihovu percepciju na odabranim društvenim mrežama. Studija je koncentrirana na prezentaciju proizvoda izabranih iz automobilske industrije i industrije namještaja u društvenim medijima. Analiza sadržaja temeljila se na leksikonu VADER (Valence Aware Dictionary and Entiment Reasoner), koji je eksplicitno utemeljen na dojmovima izraženim u društvenim medijima i na QDA softveru.
Keywords
automobilska industrija; kvalitativna analiza; analiza dojmova; društveni mediji; industrija namještaja
Hrčak ID:
241023
URI
Publication date:
10.7.2020.
Visits: 1.776 *