Professional paper
Film kao motivacija za čitanje i kao sredstvo u nastavi filma
Antonija Grozdanović
orcid.org/0000-0002-9829-9981
; Gimnazija Nova Gradiška, Nova Gradiška, Hrvatska
Abstract
U radu se želi prikazati kako je film vrlo važno sredstvo u nastavi hrvatskog jezika, ali je, nažalost, slabo zastupljen kao nastavno sredstvo općenito, i u osnovnim i u srednjim školama, u svim razredima. Film je, kao prvo, oblik zabave, međutim, on je i umjetnost. Sličan je kazalištu, književnosti, plesu i slikarstvu. Nastava medijske kulture, a tu pripada film, još uvijek ima premalen broj sati naspram drugih nastavnih područja u hrvatskom jeziku i trebalo bi se poraditi na tome da se njezin broj poveća, budući da živimo u tehnološki razvijenom svijetu. U tom svijetu film svakodnevno supostoji i učenici bi trebali biti dobro upoznati s tim pojmom. Ne smije se izostaviti ni dokumentarni film, koji u svojoj osnovi sadrži samo istinu, ali ga se i kao takvog može kritički analizirati, primjerice uvidjeti odstupa li bar malo od objektivnosti te u kojim se to dijelovima filma najbolje može vidjeti.
Keywords
film; nastava hrvatskog jezika; nastava filma; dokumentarni film
Hrčak ID:
241451
URI
Publication date:
16.12.2019.
Visits: 4.553 *