Professional paper
TURISTIČKE ZAJEDNICE I PROIZVODI DESTINACIJA TRENDOVI U HRVATSKOME TURIZMU
Suzana Aflić
orcid.org/0000-0002-2946-156X
Jasmina Gržinić
; Juraj Dobrila University in Pula
Abstract
Turističke zajednice (DMO) svojim društvenim djelovanjem mogu turistički proizvod učiniti visoko kvalitetnim ističući autohtonost i izvornost ponude. Istraživanje je provedeno metodom anketiranja s ciljem analiziranja rada priobalnih i ruralnih turističkih zajednica u hrvatskome turizmu (Istarske i Primorsko-goranske županije). Prikupljeno je 58 upitnika od ukupno 66 turističkih zajednica u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji te je provedena deskriptivna statistička analiza. Istraživanje je dio širega istraživanja provedena u razdoblju od 2014. do 2016. godine među turističkim organizacijama u hrvatskome turizmu. Rezultati istraživanja ukazuju na nerazmjer između djelovanja turističkih zajednica obalnih i ruralnih prostora s aspekta iniciranja razvoja novih turističkih proizvoda.
Keywords
turistička zajednica; turistički proizvodi; d cija; regionalni razvoj; trendovi.
Hrčak ID:
243311
URI
Publication date:
9.7.2020.
Visits: 2.154 *