Review article
https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12
Mogućnost primjene elemenata glazboterapije u nastavi glazbe
Martina Metić
orcid.org/0000-0001-7096-9659
; Zdenko Turkovic Elementary School, Kutjevo, Croatia
Vesna Svalina
orcid.org/0000-0002-1998-739X
; Music Subdepartment at Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Croatia
Abstract
Novija znanstvena istraživanja pokazuju da uključivanje djece u glazbene aktivnosti utječe na njihov psihički, emocionalni i socijalni razvoj zbog čega se glazba sve više koristi i u medicinske, odnosno terapeutske svrhe. Kako bismo saznali je li moguće neke elemente iz pojedinih metoda glazboterapije primijeniti i u nastavi glazbe u osnovnoj općeobrazovnoj školi, proveli smo kvalitativno istraživanje u kojemu su sudionici bili učenici trećeg razreda jedne osnovne škole iz Osijeka. Za potrebe prikupljanja podataka koristili smo postupak sustavnog promatranja, a za analizu podataka kvalitativnu i kvantitativnu analizu. Rezultati istraživanja pokazali su da je uvođenje elemenata iz pojedinih metoda glazboterapije moguće te da učenici rado sudjeluju u svim provedenim aktivnostima. Pritom učenici iskazuju maštovitost, kreativnost, samostalnost u radu te spremnost na suradnju.
Keywords
nastava glazbe; primarno obrazovanje; glazboterapija; improvizacijski modeli glazboterapije; glazbene aktivnosti
Hrčak ID:
243959
URI
Publication date:
16.9.2020.
Visits: 2.698 *