Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12

Mogućnost primjene elemenata glazboterapije u nastavi glazbe

Martina Metić orcid id orcid.org/0000-0001-7096-9659 ; Zdenko Turkovic Elementary School, Kutjevo, Croatia
Vesna Svalina orcid id orcid.org/0000-0002-1998-739X ; Music Subdepartment at Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Croatia


Full text: english pdf 823 Kb

page 149-173

downloads: 820

cite


Abstract

Novija znanstvena istraživanja pokazuju da uključivanje djece u glazbene aktivnosti utječe na njihov psihički, emocionalni i socijalni razvoj zbog čega se glazba sve više koristi i u medicinske, odnosno terapeutske svrhe. Kako bismo saznali je li moguće neke elemente iz pojedinih metoda glazboterapije primijeniti i u nastavi glazbe u osnovnoj općeobrazovnoj školi, proveli smo kvalitativno istraživanje u kojemu su sudionici bili učenici trećeg razreda jedne osnovne škole iz Osijeka. Za potrebe prikupljanja podataka koristili smo postupak sustavnog promatranja, a za analizu podataka kvalitativnu i kvantitativnu analizu. Rezultati istraživanja pokazali su da je uvođenje elemenata iz pojedinih metoda glazboterapije moguće te da učenici rado sudjeluju u svim provedenim aktivnostima. Pritom učenici iskazuju maštovitost, kreativnost, samostalnost u radu te spremnost na suradnju.

Keywords

nastava glazbe; primarno obrazovanje; glazboterapija; improvizacijski modeli glazboterapije; glazbene aktivnosti

Hrčak ID:

243959

URI

https://hrcak.srce.hr/243959

Publication date:

16.9.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.698 *