Skip to the main content

Review article

Skokove književne čitanke za osnovnu školu

Dragutin Rosandić ; Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 80 Kb

page 113-120

downloads: 2.736

cite


Abstract

U skladu s teorijom čitanaka/udžbenika književnosti u tekstu se pojavljuju ovi ključni pojmovi: čitanka, književna čitanka, hrvatska književna čitanka, udžbenik književnosti, metodička paradigma, interpretacija / školska interpretacija, književnoumjetnički, književnoznanstveni sadržaj, književnici/književnice, izražavanje i stvaranje, čitanje.
Tekst propituje i vrednuje autorove postupke i postignuća u oblikovanju čitanaka i uspostavlja odgovarajući teorijski (prvenstveno metodički) kontekst. Na temelju raščlambe i prosudbe (vrednovanja) svih sastavnica čitanke/udžbenika određuje im mjesto u korpusu suvremenih hrvatskih književnih čitanaka za osnovu školu.

Keywords

Skok; književne čitanke; osnovna škola

Hrčak ID:

22608

URI

https://hrcak.srce.hr/22608

Publication date:

17.7.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 3.778 *