Review article
Skokove književne čitanke za osnovnu školu
Dragutin Rosandić
; Zagreb, Croatia
Abstract
U skladu s teorijom čitanaka/udžbenika književnosti u tekstu se pojavljuju ovi ključni pojmovi: čitanka, književna čitanka, hrvatska književna čitanka, udžbenik književnosti, metodička paradigma, interpretacija / školska interpretacija, književnoumjetnički, književnoznanstveni sadržaj, književnici/književnice, izražavanje i stvaranje, čitanje.
Tekst propituje i vrednuje autorove postupke i postignuća u oblikovanju čitanaka i uspostavlja odgovarajući teorijski (prvenstveno metodički) kontekst. Na temelju raščlambe i prosudbe (vrednovanja) svih sastavnica čitanke/udžbenika određuje im mjesto u korpusu suvremenih hrvatskih književnih čitanaka za osnovu školu.
Keywords
Skok; književne čitanke; osnovna škola
Hrčak ID:
22608
URI
Publication date:
17.7.2007.
Visits: 4.248 *