Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20901/ms.11.21.5

Komercijalni FM radio u kontekstu hrvatske medijske politike

Marina Mučalo orcid id orcid.org/0000-0003-2577-3707 ; Faculty of Political Science Zagreb


Full text: croatian pdf 586 Kb

page 87-103

downloads: 824

cite


Abstract

Komercijalni privatni radiji dominiraju hrvatskim radijskim krajolikom. Razvijali su se od sredine 90-ih godina, od čega se posljednjih 15 godina sustavno financiraju javnim sredstvima iz Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija. Rad problematizira hrvatsku medijsku politiku koja je proteklih godina u cijelosti zanemarila razvoj neprofitne i javne radiodifuzije, prepuštajući medijski razvoj zemlje tržišnim instrumentima i komercijalnim sadržajima. Recentna istraživanja pokazuju da se ta vrsta radijskih programa doživljava kao jednolična glazbena kulisa koja gubi povjerenje slušatelja. Rad otvara pitanje daljnjeg razvoja hrvatskoga medijskog sustava pri čemu istaknutu ulogu imaju institucije koje su odgovorne za njegovo oblikovanje.

Keywords

komercijalni fm radio; medijski sustav; medijska politika; hrvatska

Hrčak ID:

245596

URI

https://hrcak.srce.hr/245596

Publication date:

1.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.327 *