Preliminary communication
https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima
Žanina Žigo
Full text: croatian pdf 526 Kb
page 104-122
downloads: 1.144
cite
APA 6th Edition
Žigo, Ž. (2020). Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima. Medijske studije, 11 (21), 104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
MLA 8th Edition
Žigo, Žanina. "Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima." Medijske studije, vol. 11, no. 21, 2020, pp. 104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6. Accessed 21 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Žigo, Žanina. "Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima." Medijske studije 11, no. 21 (2020): 104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
Harvard
Žigo, Ž. (2020). 'Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima', Medijske studije, 11(21), pp. 104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
Vancouver
Žigo Ž. Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima. Medijske studije [Internet]. 2020 [cited 2024 December 21];11(21):104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
IEEE
Ž. Žigo, "Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima", Medijske studije, vol.11, no. 21, pp. 104-122, 2020. [Online]. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
Abstract
Predmet je ovoga rada teorijska analiza odabrane strane i domaće literature čiji rezultati pomažu u razumijevanju kako dijalog i upravljanje dionicima pridonose poslovnim organizacijama u komunikaciji na društvenim medijima tijekom krize. Donedavno postojeće teorije analize dionika postaju nepotpune pojavom društvenih medija. Zbog toga je potrebno istražiti prednosti i nedostatke starih metoda i predložiti nove kako bi se pronašle one najprimjerenije. Cilj je ovog teorijskog rada opisati utjecaje te prednosti dijaloga s dionicima u društvenim medijima tijekom kriznoga događaja. Fokus ovoga rada također je u opisu i važnosti primjene prakse dogovora i rješavanja sukoba s pomoću dijaloga između organizacije i dionika. Ističu se i prednosti novih medija u izgrađivanju i održavanju povjerenja i odnosa s dionicima tijekom kriznoga događaja jer oni mogu utjecati na smanjenje moguće štete za organizaciju i ubrzati njezin oporavak.
Keywords
dijalog; analiza dionika; društveni mediji; kriza
Hrčak ID:
245597
URI
https://hrcak.srce.hr/245597
Publication date:
1.6.2020.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.657
*