Review article
https://doi.org/10.32676/n.6.1.4
Upravljanje digitalnom transformacijom državnog poduzeća
Martina Sopta
orcid.org/0000-0001-7205-4989
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
U jeku globalne zdravstvene krize prouzročene pandemijom bolesti COVID-19, nužno je pronaći strateška rješenja za poduzeća. Jedno od takvih operacionalnih izazova je svakako digitalizacija poslovanja. Uspjehe provođenja i upravljanja digitalno transformacijom ovisi o menadžmentu i odlučnosti provedbe iste. Kada je riječ o državni poduzećima, svjesni smo situacije u Republici Hrvatskoj gdje sve više državnih poduzeća u svom djelokrugu posla podliježe novim trendovima. Rijetki su oni koji time čine i iskorak van standardnog core poslovanja i time svojem poduzeću daju dodatnu konkurentsku prednost, a jedno od tih poduzeća je svakako Hrvatska pošta d.d. Sa stanovišta korporacijskog rasta, osobito je važna ona praksa koja je usko povezana sa investiranjem u inovacije, tako da procedure, postupci i pravila kojih se menedžment drži pri praktičnom odlučivanju o investiranju u inovacije postaju značajni izvori temeljem kojih se može proširiti znanje o korporacijskom rastu. Istraživanje ovih specifičnosti, kompletirat će sliku o faktorima, uvjetima i okolnostima koje djeluju u realizaciji korporacijskog rasta hrvatskog državnog poduzeća.
Keywords
teorije rasta i razvoja poduzeća; inovacije; digitalna transformacija
Hrčak ID:
247234
URI
Publication date:
30.12.2020.
Visits: 2.208 *