Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32676/n.6.1.4

Upravljanje digitalnom transformacijom državnog poduzeća

Martina Sopta orcid id orcid.org/0000-0001-7205-4989 ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 318 Kb

page 39-48

downloads: 802

cite


Abstract

U jeku globalne zdravstvene krize prouzročene pandemijom bolesti COVID-19, nužno je pronaći strateška rješenja za poduzeća. Jedno od takvih operacionalnih izazova je svakako digitalizacija poslovanja. Uspjehe provođenja i upravljanja digitalno transformacijom ovisi o menadžmentu i odlučnosti provedbe iste. Kada je riječ o državni poduzećima, svjesni smo situacije u Republici Hrvatskoj gdje sve više državnih poduzeća u svom djelokrugu posla podliježe novim trendovima. Rijetki su oni koji time čine i iskorak van standardnog core poslovanja i time svojem poduzeću daju dodatnu konkurentsku prednost, a jedno od tih poduzeća je svakako Hrvatska pošta d.d. Sa stanovišta korporacijskog rasta, osobito je važna ona praksa koja je usko povezana sa investiranjem u inovacije, tako da procedure, postupci i pravila kojih se menedžment drži pri praktičnom odlučivanju o investiranju u inovacije postaju značajni izvori temeljem kojih se može proširiti znanje o korporacijskom rastu. Istraživanje ovih specifičnosti, kompletirat će sliku o faktorima, uvjetima i okolnostima koje djeluju u realizaciji korporacijskog rasta hrvatskog državnog poduzeća.

Keywords

teorije rasta i razvoja poduzeća; inovacije; digitalna transformacija

Hrčak ID:

247234

URI

https://hrcak.srce.hr/247234

Publication date:

30.12.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.208 *