Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.2.2.95

SWOT I TOWS ANALIZA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK KAO ALATA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U POLITIČKIM KAMPANJAMA

Alen Kišić orcid id orcid.org/0000-0002-2196-1092 ; Centar kompetencije d.o.o., Varaždin, Hrvatska


Full text: english docx 12 Kb

page 103-103

downloads: 252

cite

Full text: croatian doc 145 Kb

page 95-102

downloads: 902

cite


Abstract

Društvene mreže često služe kao alat političkim strankama i kandidatima za interakciju s potencijalnim glasačima. Opsežnim pregledom literature, identificirane su koristi upotrebe društvenih mreža, poput dobivanja publiciteta, širenja poruka i mobilizacije birača, ali i određeni nedostaci. Stoga se javlja potreba za praćenjem sadržaja koji se objavljuje te analizom utjecaja toga sadržaja na potencijalne birače. U ovome se radu analizira društvena mreža Facebook kao alat za korištenje u svrhu upravljanja odnosima s javnošću u političkim kampanjama. Metodološki pristup uključuje SWOT i TOWS analizu. SWOT se koristi za prepoznavanje ključnih čimbenika u vanjskome okruženju koji se identificiraju kao prilike ili prijetnje te čimbenika iz unutarnjega okruženja koji se mogu opisati kao prednosti ili slabosti korištenja Facebooka u ovu svrhu. SWOT analiza ne pokazuje različite sveze među čimbenicima, pa je razvijena matrica TOWS za identifikaciju strategija koje se mogu temeljiti na snagama, eliminaciji slabosti ili korištenju prilika.

Keywords

političke kampanje, odnosi s javnošću, SWOT analiza, TOWS matrica, strategija kampanje

Hrčak ID:

247247

URI

https://hrcak.srce.hr/247247

Publication date:

4.12.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.690 *