Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.38003/sv.69.1.2

Tradicijska igra i suvremeni kurikulum – mišljenje roditelja i odgajatelja

Ivana Visković orcid id orcid.org/0000-0002-4029-044X ; University of Split, Faculty of Humanities and Social Scieneces
Jelena Topić orcid id orcid.org/0000-0002-8617-6212 ; Kindergarten „Biokovsko zvonce“ Makarska


Full text: english pdf 399 Kb

page 69-88

downloads: 1.864

cite

Full text: croatian pdf 399 Kb

page 49-68

downloads: 1.222

cite


Abstract

Promjene socijalnih interakcija u suvremenom društvu ograničavaju prijenos tradicijske igre kao značajnog segmenta kulturne nematerijale baštine. Pretpostavlja se da bi uvođenje tradicijske igre u institucionalni RPOO doprinjelo njenom očuvanju. Ispitano je mišljenje odgajatelja i roditelja djece rane i predškolske dobi o važnosti i svrhovitosti primjene tradicijske igre u odgojno-obrazovnom procesu. Važnost tradicijske igre značajnije procjenjuju ispitanici starije nego mlađe životne dobi, te visokooobrazovani nego nižeobrazovani ispitanici. Mjesto odrastanja ispitanika povezano je s procjenom ograničenja tradicijske igre. Procjena igre na otvorenom bez nadzora odraslih pozitivno korelira s procjenom zaokupljenosti djece virtualnim svijetom. Provedba akcijskih istraživanja o mogućnosti implementacije tradicijske igre uz longitudinalna istraživanja dječjeg razvoja, moguće bi ukazala na važnost tradicijske igre.


Keywords

dijete rane i predškolske dobi; doprinos; igra na otvorenom; međugeneracijski prijenos; nematerijalna kulturna baština; ograničenja

Hrčak ID:

247376

URI

https://hrcak.srce.hr/247376

Publication date:

24.11.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 5.173 *